تقدیم به تمام عاشقان

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 577
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



جامعه مجازي رازعشق

مژده                مژده
وبلاگ عاشقانه razeeshgh.loxblog .com  تبدیل به سایت شد
 سلام دوستان عزیز

جامعه مجازی راز عشق به امکانات بی نظیر در نوروز 91 راه اندازی شد

از امکانات این جامعه مجازی: چت خصوصی و چت روم پیشرفته، اشتکراک گذاری مطالب، موزیک، عکس و ویدیو، تالار گفتگو فوق پیشرفته، ايجاد آزمون و...

همین الان میتونید عضو جامعه مجازی ما شوید
razeeshgh.ir

نويسنده: امید و آرزو تاريخ: جمعه 21 بهمن 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

وا پسین سخنان کوروش بزرگ

حال که مرگ من فرا رسیده است ایران را مقتدرترین کشور آسیا به دست شما می سپارم . من به خاطر ندارم در هیچ جهادی برای عزت و سربلندی ایران زمین مغلوب شده باشم.
جمله ارزوهایم براورده شد و سیر زمان پیوسته به کام من بود ،ولی در تمام مراحل زندگی از شکست و ضعف در هراس بود. و هیچگاه مغرور نشدم و خود پسندی را هرگز به خود راه ندادم. در پیروزی های بزرگ هیچگاه مغرور نشدم و خود پسندی را هرگز به خود راه ندادم . در پیروزی های بزرگ هیچ گاه پای از دایره اعتدال بیرون ننهادم و حتی شادمانی بی جهت ننمودم حال که آخرین لحظات زندگی را سپری می کنم خود را بسی خوشبخت و سعادتمند می دانم زیرا فرزندانم همگی عاقل و نیرومند هستند و وطنم ایران از همه جهات مقتدر و با شکوه است ، آیندگان از من و کشورم به نیکی یاد خواهند کرد؛
آیا با چنین موفقیت هایی نباید با خیالی آسوده چشم از جهان فروبندم.
ای پسران عزیزم من هر دوی شما را به خدا و سرزمینم را به شما می سپارم و از شما تقاضا دارم اگر می خواهید که رضای خاطر من فراهم گردد دست اتحاد و یاری به یکدیگر دهید تا پیوسته روح و روان من از شما شاد باشد.
هرگز پای از دایره درستی و خدمت بیرون نگذارید، اگر کارهای شما پیوسته در راه عدالت و مهرورزی باشد دیری نمی انجامد که ارزش شما در میان مردم گسترش می یابد و قدرت شما روز به روز افزون تر می شود ولی اگر چنین نکنید روز به روز ضعیف تر می شوید و به پایان حکومت خود نیز نزدیک خواهید شد.
از تاریخ درس بگیرید و بر سرگذشت دیگران بیاندیشید ، در آاینه گذشتگان بسیار پدران و فرزندانی بودن که اتحاد و مهرورزی را از زندگی خود دور نکردند، پس از ان ها درس بگیرید، نفاق در میان خانواده پادشاه بدون شک سلطنت و کشور را متزلزل می کند و ظلم و ستم ودشمنی و کینه را ایجاد می کند ، همیشه از کسانی عبرت بگیرید که در زندگی سر افراز بودند و پای از راه عدالت و نیکی بیرون نهادند.
فرزندان من پس از مرگ بدنم را در طلا و نقره و یا مثل ان نپوشانید. زودتر ان را در آغوش خاک کشورم بسپارید زیرا که مهد همه نیکی ها ، ثروت ها و زیبایی هاست .
من عمر خویش را در یاری به مردم سپری نمودم ، نیکی به دیگران در من خوشدلی و آسایش فراهم می ساخت که این امر برایم از همه لذت های زندگی بالاتر بود.
اکنون حس می کنم که روحم آاهسته آهسته از بدنم دور می شودو بسی سبک شده ام ، این راهی است که همه شما نیز خواهید رفت اگر ازمیان شما کسی می خواهد دستم را لمس کندو فروغ چشمانم را ببیند نزدیک شوید ، زیرا پس از مرگ راضی نخواهم بود دور من گرد آیید ، حتی به شما فرزندانم نیز اجازه نمی دهم بدن بی روحم را نظاره کنید و اه بکشید ، پس از مرگ من همه مردم ایران را برای شرکت در سر مزارم که پیکر بی جانم در ان خاک شده است فرا خوانید و از همگی پذیرایی کنید ، از هر شهری که آمدند بگذارید با رسوم و فرهنگ خودشان مراسم را اجرا کنند ، زیرا با این کار رو ح من در سرای ابدی بس شادمان و سربلند می شود ؛ اینک برای آخرین بار می گویم که بهترین ضربتی که به دشمنان می توانید وارد کنید اینست که :
با دوستان خود با مدارا و نیکی رفتار کنید.
 

نويسنده: امید و آرزو تاريخ: 12 آذر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سخنان جالب و زیبای بزرگان جهان درباره کوروش کبیر!

خوش زبانی او از پاسخی كه در داستان رقص ماهیان به یونانیان داده است آشكار است. مطالب كتاب مقدس (تورات) و نوشته های یونانی و سنتهای ایرانی همه...

براي خواندن ادامه ي متن به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب
نويسنده: امید و آرزو تاريخ: 9 آذر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to razeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com